Tuesday, March 18, 2014

Shaklee Collagen Powder mampu mengurangkan JERAGAT pada wajah!

"Hahhhh? Betul ke?"

"Ye, betul."

Okay, sorry for the drama. Back to the topic!

Shaklee Collagen Powder mempunyai tujuh ramuan utama yang mempunyai fungsi yang sangat penting dalam menjadikan collagen powder dari shaklee adalah yang terbaik. Jadi, mari kita lihat fungsi setiap ramuan yang ada:

  • Ekstrak biji Camellia Japonica - terdiri dari asid oleik, satu emolien dan pelembap kulit yang hebat dan isoflaven, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas. 
 
  • Ekstrak Pfaffia - apabila digabungkan dengan ekstrak biji camelia japonica, membantu pembentukan kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak, asid hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lebih lembut, lembap dan licin. - Di sini berlaku proses penghidratan.
 
  • Kolagen dari sisik ikan merah - adalah sumber kolagen premium dengan kurang pencemaran dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.
 
  • Ekstrak kekerang - Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting didalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir pada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
 
  • Lactobacillus acidophilus - membantu mengimbangi mikrofloria usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
 
  • Elastin dari kolagen ikan - Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal dan elastik.
 
  • Vitamin C dan Vitamin B - Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Manakala Vitamin B turut serta dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.


 Kita lihat pula, kebaikan kolagen shaklee:

  • Mengecilkan liang-liang pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halus.
  • Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.
  • Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang
  • Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar.
  • Membantu menegang dan menganjalkan payudara.
  • Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata.
  • Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada muka

kebaikan kolagenn shaklee

Dan ini pula, testimoni saya setelah menggunakan Shaklee Collagen Powder selama 7 hari. Saya mengamalkan pengambilan bersama-sama dengan ESP kerana ESP mampu mempercepatkan penyerapan nutrien lain yang diambil oleh tubuh.

Kesan 7 Paket Collagen Powder Shaklee

Dan, kita tengok apa kata pengguna-pengguna yang lain: TESTIMONI PENGGUNA LAIN








Memang mabeles lah testimoni Collagen Powder ni. Ada yang nak cuba? Tak rugi tau..banyak manfaat boleh dapat. Sesuai sangat lah untuk orang yang sangat mementingkan kecantikan luaran dan dalaman.


Jika anda inginkan konsultasi percuma berkaitan suplemen yang disebutkan di atas, boleh hubungi saya HANA Shaklee Independent Distributor (866186) anda di nombor 012-7350070 (Whatsapp/sms/call) atau di emel ini mj_cincin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. We will revert back to you soon. TQ

Jom baca yang lain-lain!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...