Monday, March 17, 2014

Jangan berfikir panjang untuk memiliki ESP! Segalanya telah terbukti!

ESP merupakan PRODUK TERLARIS Shaklee. Ianya mempunyai terlalu banyak khasiat dan sesuai untuk semua golongan. Antara manfaat Utama ESP ialah:

  1. AWET MUDA - Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda
  2. BAIK UNTUK HORMON - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  3. BAIK UNTUK PROSTAT - Genistein  yang terkandung dalam kacang soya terbukti mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  4. KULIT REMAJA - meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurang kedutan, agen anti-penuaan, mengembaikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  5. PEMBEKAL TENAGA - membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.
  6. MEMBAIKI PIGMENTASI - membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  7. MEMBAIKI MEMORI - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.
haa banyakkan..

Jadi, jom kita lihat 20 testimoni ESP yang perlu anda miliki.

























Jika anda inginkan konsultasi percuma berkaitan suplemen yang disebutkan di atas, boleh hubungi saya HANA Shaklee Independent Distributor (866186) anda di nombor 012-7350070 (Whatsapp/sms/call) atau di emel ini mj_cincin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. We will revert back to you soon. TQ

Jom baca yang lain-lain!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...