Friday, February 28, 2014

Berpantang cara moden?

Zaman sekarang ni tak ramai rasanya ibu-ibu yang berpantang cara moden kann..dah xnak makan jamu..malas nk berpilis bagai..saya juga salah seorang daripadanya..hehe

Jamu masa bersalinkan Muhammad pun ade lagi..ampun mak..kalau mak tahu ni memang kene bebel..tak boleh telan tekak ni, bau die pun dah pening..

Tapi jangan risau, zaman sekarang ni ade bermacam-macam set berpantang moden yang dijual di pasaran. Anda hanya perlu memilih yang terbaik je..tak susah pun, cari yang BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI!

Bagi saya sudah tentulah SHAKLEE! hehe.. Apa yang bestnye set ni? Dalam masa berpantang, luka lebih cepat sembuh, ibu berpantang dan menyusukan anak lebih cergas bertenaga, lebih cepat mengurangkan rasa sengal dan sakit badan kesan daripada proses kelahiran. Ini memang serius pengalaman saya. Anak pertama dengan kedua..tanpa dan bersama-sama shaklee..sangat berbeza. Yang dah menggunakannya sahaja yang tahu dan rasai perbezaan dan keberkesanan Shaklee

Istimewanya pengambilan set ini adalah tidak terhad...baik ibu bersalin normal atau bersalin secara pembedahan boleh mencubanya.

Dapatkan!!!

SET LENGKAP BERPANTANG SHAKLEE
 

Set berpantang Shaklee

Ia mengandungi:

ESP: Diperbuat daripada sumber soya Non-GMO semulajadi dan organik, sebagai sumber protein utama utama yang memberikan rasa kenyang berpanjangan dan sekaligus memberikan tenaga kepada ibu, menjaga kulit dan kesihatan dalaman ibu. Ia juga membantu sebagai penggalak susu ibu jika konsisten dengan konsep penyusuan.

B complex: Mengurangkan stress semasa berpantang dan menyusukan anak, mengandungi asid folik membantu dalam perkembangan otak bayi.


Vitalea Iron Formula: Mengandungi vitamin dan mineral yang lengkap dan seimbang, membantu mengekalkan tekanan darah si ibu.

Sustained release Vit C: Meningkatkan sistem imun buat si ibu dan anak yang disusukan. Khasiat sebiji kapsul Vita C 500MG menyamai 7 biji Oren.

Ostematrix: Sebagai sumber kalsium utama buat si ibu, mengurangkan sembelit ibu berpantang, mengurangkan sakit sendi, sengal-sengal di badan.

Zinc Complex: Membantu dalam penyembuhan luka dan membaikpulih tisu serta mengurangkan rambut gugur.



Jika anda inginkan konsultasi percuma berkaitan suplemen yang disebutkan di atas, boleh hubungi saya HANA Shaklee Independent Distributor (866186) anda di nombor 012-7350070 (Whatsapp/sms/call) atau di emel ini mj_cincin@yahoo.com

 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. We will revert back to you soon. TQ

Jom baca yang lain-lain!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...