Tuesday, January 21, 2014

Ohhhh seksanyaaaa!



Bila tengok promosi Shaklee bulan ni, pasti teringat kisah sembelit di saat hamil dan berpantang anak yang sulong 4 tahun yang lepas..sangat terseksa..

Walaupun saya bukan menghidap sembelit kronik tapi ianya sangat menyeksakan..lebih-lebih lagi ketika berpantang..yelaaa, sape yang tahan kan? dengan nak jaga luka bersalin lagi. Dah tentu tak boleh nak meneran kuat-kuat..akibatnya terpaksa tahan dari membuang selama beberapa hari..

Dan yang lebih kroniknya, sampai terpaksa korek menggunakan jari sebab perut dah sakit sangat, tak selesa..Mengenali Alfalfa Complex di saat susu merudum masa tu kalau tak silap masa anak yang sulong berumur 10 bulan. Cuba Alfalfa untuk milk booster..BERHASIL!! Terus jatuh cinta dengan shaklee..

Bukan sahaja penghasilan susu meningkat, malahan KEPUTIHAN dah takde, SEMBELIT juga dapat di atasi..hari-hari sure membuang punye..perut pun slim je sbb dah xde bahan terbuang lagi kt dalam perut ni...saya sangat berpuas ati dengan Alfalfa Complex Shaklee.

Sementara sedang promosi Alfalfa Complex ni, jom lah ramai-ramai pakat beli kongsi dengan keluarga untuk merasai kehebatan Signature Product Shaklee ni. Pasti anda akan teruja

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jika anda inginkan konsultasi percuma berkaitan suplemen yang disebutkan di atas, boleh hubungi saya (HANA) Shaklee Independent Distributor (id: 866186) anda di nombor 012-7350070 (whatsapp/sms/call) atau di emel ini mj_cincin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. We will revert back to you soon. TQ

Jom baca yang lain-lain!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...