Wednesday, January 29, 2014

Kandungan dalam AJHT yang membuatkannya vitamin sendi terbaik!

Kandungan utama yang terdapat di dalam AJHT adalah:

1) EKSTRAK BOSWELLIA

Boswellia

Ekstrak Boswellia yang terdapat dalam AJHT ini telah diguna secara tradisional dalam perubatan Ayurvedic sejak lebih 5000 tahun dahulu untuk merawat osteoarthritis dan rehumatoid arthritis.

Ekstrak Boswellia ini diperolehi dari resin pokok Boswellia serrata. Ekstrak ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi.

Didalam ekstrak ini juga terdapat AKBA (Asetil-Keto-Beta-Boswellik Asid) yang merupakan agen anti-radang semulajadi.

Ujian klinikal mendapati bahawa ekstrak Boswellia ini dapat bertindak seawal 5 hari dan lebih berkesan berbanding jenama terkemuka lain dalam kategori yang sama.

Didalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia di dalam AJHT melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakan yang lebih mudah dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian berbanding mereka yang mengambil jenama lain.



2) EKSTRAK JAGUNG

Ekstrak jagung membekalkan sumber glukosamin yang pekat.

Glukosamin adalah satu jenis hula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang mmebekalkan pelinciran.

Kajian klinikal membuktikan AJHT menampilkan glukosamin hidroklorik, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran, berbanding dengan kebanyakan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

3) VITAMIN C

AJHT membekalkan 100% nilai harian vitamin C, satu nutrient yang diperlukan bagi sistesis kolagen.

4) ZINK, KUPRUM dan MANGANESE

Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung

Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik, AJHT ini perlulah diambil bersama dengan OmegaGuard dan Ostematrix, seerti yang telah diterangkan dalam Set Sendi ini.

Siapa yang disyorkan mengambil AJHT?
  • Mereka yang inginkan tingkatkan kesihatan sendi tulang
  • Mereka yang sering sakit sendi tulang
  • Mereka yang mengalami lenguh-lenguh badan
  • Orang muda yang mempunyai gaya hidup aktif dan lasak

Jika anda inginkan konsultasi percuma berkaitan suplemen yang disebutkan di atas, boleh ubungi saya HANA Shaklee Independent Distributor (866186) anda di nombor 012-7350070 (Whatsapp/sms/call) atau di emel ini mj_cincin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment. We will revert back to you soon. TQ

Jom baca yang lain-lain!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...